ANTI ATHMA - LELAKI / WANITA (RM30)




KHASIAT:-

* Baik untuk alahan seperti gatal-gatal hidung. Resdung. Sesak nafas.
* Batuk yang berpanjangan.
* Mengeluarkan kahak dengan mudah. Membuang angin dalam badan.
* Menyegarkan nafas.
* Dapat membantu menghasilkan rasa dingin dan segar pada kerongkong dan paru-paru.

BAHAN-BAHAN:-
Bunga Cengkih, Lemuju, Jintan Hitam, Lada Ekor, Kulit Kayu Manis, Adas Pulau Sari, Jintan Manis, Kayu Angin, Kayu Lilit, Cekur, Kedawung

CARA PENGGUNAAN:-
2 BIJI 2 KALI SEHARI SEBELUM MAKAN.

HARGA : RM 30 + pos RM6 (W.M) / RM8 (E.M) (80 kapsul)




TESTIMONI ANTI ATHMA


GATAL2 DALAM HIDUNG, TELINGA HILANG...
Mula-mula saya makan ANTI ATHMA dan Sihat Wanita saya ceret - beret, tapi apabila dinasihatkan untuk terus makan (kerana ia salah satu simptom herba) saya dapati gatal2 pada hidung dan telinga saya hilang dan bukan itu sahaja, malah badan semakin ringan dan selesa.
--Amizo, KL.


SELALU PAKAI 'PUFF' 5x SEHARI, BARU 2 MINGGU MAKAN ANTI ATHMA PAKAI 1x SEHARI JER..

"Saya mengalami athma yang teruk, tiap-tiap hari kena ambil 'puff' sebanyak 5 kali, batuk, mengah dan sesak dada. Alhamdulillah, sejak saya ambil ANTI ATHMA kahak saya banyak keluar...berketul-ketul. Lega rasanya..dada rasa ringan. Mudah-mudahan lepas ni...saya akan terus sembuh..."
Ani, Sg. Buaya.


GATAL, SESAK NAFAS, ALAHAN


“Saya berumur awal 50an dan saya mengidap alahan dan gatal-gatal yang teruk. Sekiranya dibiarkan keadaan akan lebih buruk lagi dan saya akan rasa sesak dada seperti athma. Sejak saya mengambil ANTI ATHMA saya merasa lega kerana gatal dan merenyam seperti benda merayap pada muka tidak terasa lagi dan keadaan saya bertambah pulih.”
--Kam, Hulu Klang.


ALAHAN MAKANAN, RESDUNG

"Saya berumur pertengahan 20-an. Saya mencuba anti athma kerana saya mempunyai masalah alahan atau resdung. Seminggu saya menggunakan, memang air hidung meleleh...tetapi selepas itu, semuanya dalam keadaan baik dan terkawal. saya lebih selesa daripada sebelumnya"
--Wan, K.L.


MENGAH, SESAK NAFAS KERANA LETIH

"Saya bekerja makan gaji dan berniaga kecil-kecilan untuk menambah pendapatan. Oleh kerana saya sering keletihan, saya sering sesak nafas seperti mengah. Setelah saya mengambil ANTI ATHMA, saya dapat merasakan perubahan di mana nafas saya agak lapang dan lega, walaupun saya dalam keadaan yang letih. Syukur..."
--Ina. Melawati.


HILANGKAN MASALAH GATAL MUKA, HIDUNG, MATA

"Saya masih bersekolah menengah. Saya menghadapi masalah resdung dan alahan. Setelah saya mengambil Anti Athma, saya dapati perubahan di mana hidung, mata dan muka saya tidak lagi gatal dan merenyam seperti selalu. Saya amat bersyukur dengan perubahan tersebut"
--Hakim, Selangor.


ATHMA TERUK DI UMUR SETAHUN

"Anak saya berumur setahun lebih dan mengalami athma dan sesak nafas yang teruk hingga kami terpaksa mengambil gas di klinik tidak kira waktu. Kadang-kadang pukul 3 pagi pun ada. Setelah diperkenalkan ANTI ATHMA, anak saya telah menunjukkan perkembangan yang amat baik dan memberangsangkan di mana dia tidak lagi mengalami keadaan yang saya sebutkan di atas. Sehingga kini, kami anak beranak mengamalkan pengambilan ANTI ATHMA setiap hari"
---Satiskumar, Rawang.


SESAK NAFAS / DADA KERANA LETIH
"Saya tak larat sangat sbb dada saya rasa sesak..bernafas pun tak puas, rasa macam oksigen tak cukup..dada macam kena tindih benda..berat..saya akui ini berlaku krn saya x henti2 buat kerja kebelakangan ini..jantung pun rasa sakit...makan ubat pun tak sembuh, tapi alhamdulillah bila ambik anti athma saya dapati rasa sesak semakin berkurang dan akhirnya sembuh seperti biasa. Syukurlah.."
--zah, KL.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hello graphics for hi5 Comments