SABUN SERBAGUNA (RM 15)


AKAN DATANG DI PASARAN...nantikan keluarannyaPRODUK TERBARU KINI DI PASARAN!!!

KHASIAT:-
Sesuai untuk mengatasi masalah kelemumur, gatal, jerawat dikepala, kerak kepala bayi, migrain. Digunakan seperti syampu.Juga untuk kudis dan gatal seluruh badan, cagu ditepi kuku, daki hitam di sekitar leher dan celah kelangkang kaki, menghilangkan bau badan. Memberikan kesegaran pada seluruh badan selepas mandi.

BAHAN:-
Madu asli, minyak kelapa, asam jawa, pembeku sabun DLL.

HARGA : RM15 (unit)


TESTIMONI SABUN SERBAGUNA

JATUH CINTA DENGAN SABUN SERBAGUNA
S
aya dah jatuh cinta dgn sabun serbaguna ni...berapa minimum order utk dapat harga borong/pengedar ek?
Dah guna 1..cepat je habis..huhuhu..best je rasa guna..tatau nak describe
lulur wajah tgh guna..sgt efektif kurangkan minyak kat muka..
Guna kat badan...rasa segar + tak melekit mcm sabun lain..ingat pas ni nak try guna kat kepala...ok utk kelemumur eh?
FAZIANA, SEREMBAN.


HILANG GATAL2 DI MUKA
Seronoklah pakai sabun tu..muka x gatal sbb resdung..
Husna KL


SELESAIKAN MASALAH KULIT MUKA
Anak akak serasi la dgn sabun ni..ubat2 dari pakar kulit dan lain2 krim pon x serasi..nampak reduce la kasar2 kat muka dia..
Sally,KL


HILANG TOMPOKAN GATAL2 DI TANGAN..
Saya pakai sabun ni..hilangla gatal2 kat tangan ni..kalau tak selalu merenyam je dan skrg ia nmpk kering dan selesa..
Mai, Along, KL




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...