MINYAK LINTAH HERBA (RM 25)




PRODUK TERBARU KINI DI PASARAN!!!

KEISTIMEWAAN
Paduan istimewa bukan sahaja daripada lintah, tetapi belasan herba terpilih. Minyak lintah yang dihasilkan dengan kombinasi dua khasiat utama semulajadi iaitu lintah dan belasan jenis herba dengan tujuan mendapatkan impak maksima untuk mengatasi masalah zahir dan batin. Dimasak berhari-hari denga api yang perlahan untuk mendapatkan pati dan sebatian lintah dan herba asli.

KHASIAT:-
Mempercepatkan penyembuhan luka, kudis buta, gatal-gatal, menghentikan pendarahan dan mengatasi masalah seksual lelaki.

BAHAN-BAHAN:-
Lintah, jerangau, cekur, bawang putih, kedawong, lada pintal, akar kayu angin, jintan putih, jintan manis, supranto, daun sirih DLL.

CARA PENGUNAAN:-
Utk masalah kulit sapukan pada bahagian yang bermasalah. Untuk masalah seksual lakukan sapuan Minyak Lintah Herba dengan urutan perlahan.

HARGA : RM25 (60ML)



TESTIMONI MINYAK LINTAH HERBA

DAGING TEPI KUKU TERSIAT..BENGKAK, BASAH..TERUS KERING
Sy telah tersiat daging kaki di tepi kuku ibu jari kaki..tak pasal2..luka menjadi2..basah dan membengkak sampai 2 minggu..nk pakai kasut pun seksa..puas la bubuh mcm2 ubat..minyak gamat, minyak sawda yang ada..tapi x kering2..tp bila cuba minyak lintah herba ni..1 hari je dah kering dan mengecut...dan terus tak sakit..dan sembuh..alhamdulillah.. ~Za, KL


MACAM PKI BOTOX LA PULAK..
Saya mmg biasa buat rawatan terapi lintah kat muka..bila saya dpt Minyak Lintah Herba ni pun saya sapulah kt muka ni ala-ala pakai night cream sebelum tidur..bila saya amalkan selalu.. kulit muka saya tegang, halus dan cantik..x sangka pulak.. Marfuah, Johor Bharu.


KUKU CENGKAM TERSELAMAT DRPD DICABUT OLEH DOKTOR
Kak bersyukur banyak2..hr tu pegi jumpa Dr kuku kak ni nk kena cabut sbb dah teruk..x boleh diselamatkan..kak risau sangat. Abis tu..kak ikhtiarkan siram Minyak Lintah Herba kat tempat yang bengkak tu, memang tak sangka..terus kecut dan kering, alhamdulillah...dan terus baik sampai sekarang.. Marfuah, JB


LUKA KHATAN BERNANAH, BENGKAK..PULIH DLM MASA 1 MALAM
Anak saya Amirul, mmg berisi badannya dibandingkan dgn rakan2 yang lain..bila berkhatan ni, masalahnya ialah luka khatannya tidak sembuh2, masih bengkak, sakit dan bernanah berbanding rakan2nya yang dah lama sembuh..bila saya dapat Minyak Lintah Herba ni saya pun tuang/sapu pd luka tu malam sebelum tidur..apa yg mengejutkan, pagi esoknya luka dia dah kering dan bengkak pun dah kecut..syukurlah, kawan2 yang dapat tau terus order 5 botol Minyak Lintah Herba ni.. Ibu Amirul, Johor Bharu.


BENGKAK SURUT..
Kepala saya bengkak dek penangan lembu2 hari tu masa nk buat korban..lama jugak x surut2..tapi bila sapu dengan Minyak Lintah Herba ni..nampak alhamdulillah ..cepat kesannya.. Mat Asripin, Rawang.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...