KACIP FATIMAH MANJAKANI PLUS - UNTUK REMAJA / ISTERI (RM 30)





KHASIAT:-
* Dalaman yang sentiasa muda.

* Mengetat dan mengecutkan rahim.
* Meningkatkan rangsangan bersama suami.
* Memberikan kepuasan kepada pasangan.
* Mengeratkan hubungan suami isteri.
* Memudahkan kepuasan untuk para isteri.
* Mengawal senggugut.
* Mengawal kesihatan ‘tombong’ wanita.
* Mengatur peredaran haid yang tidak menentu.
* Membantu mengawal ‘turun darah’ yang tidak berhenti.
* Mengelakkan rengat-sakit diperanakan selepas bersalin.
* Menghilangkan keputihan, lendir.
* Memulihkan luka-luka dalam vagina.
* Mengelak kegatalan vagina yang tidak menyelesakan.
* Menguatkan/ mengecutkan urat saraf rahim.
* Menyeimbangkan dan mengawal kelembapan vagina.
* Membuang angin dalam badan.
* Menghilangkan sebu-sebu dan senak perut yang tidak selesa.
* Menetapkan kedudukan rahim pada tempatnya.
* Mengurangkan risiko sembelit dan buasir.
* Menghilangkan sakit-sakit badan.

BAHAN-BAHAN:-
Kacip Fatimah, Manjakani, Kayu Serapat, Cekur, Jerangau.

CARA PENGGUNAAN:- 2 BIJI 2 KALI SEHARI SEBELUM MAKAN.

HARGA : RM 30 + pos RM6 (W.M) / RM8 (E.M) (80 kapsul)



TESTIMONI KACIP FATIMAH MANJAKANI




ALHAMDULILLAH..JUMPA PENYELESAIAN SLPS BERTAHUN MASALAH PERIOD/ JUMPA PAKAR
Memang benar, ini kali ke2 saya beli product ini tak silap bulan Jan atau Feb dalam tahun ni.
sebelum ini memang saya ada masalah
1. semasa peringkat remaja, period tak betul perjalanan kadang kadang - 2,3 bulan tak datang tapi ok lar 7/5 hari saja darah keluar
2. selepas kawin.....masih macam tu lepas tu teruk sikit datang berketul2 tapi ok la
dalam 7 - 10 hari
3. selepas 6 tahun hidup bersama , kami berpisah sbb saya masih tak dapat beri anak pada suami , period macam tu juga
4. lebih 10 tahun , masalah period semakin teruk, saya ada pergi klinik perempuan (Onny - pakar sakit puan) dia ada bagi ubat hormon tapi sblm tu macam ada buat cuci sikit lar dekat rahim, ok lar dalam 1 tahun tu tapi tak mau la makan terus ubat hormon sbb badan semakin naik then dengar cerita dari org ramai tak elok juga makan ubat tu selalu....lalu saya stopberjumpa dan makan ubat tu. saya biar kan dalam masa 1 ..2 tahun masih macam tu , dalam jangka 4 tahun sudah, semakin teruk period saya ini sampai 20 hari darah kotor datang. orang lain dalam sebulan 7 hari datang kotor tapi terbalik pulak pada saya 7 hari aja bersih. nak sembahyang pun rasa macam tak betul2 suci. 1 hari kena salin pad 4/5 kali siang dan malam kena usaha beli pad yang panjang dan boleh tampung heavynya, itu pun kena tukar 2 kali...... kemudian 3 tahun sudah, company ada supplykan medical check up, bila setiap tahun ambil ujian darah....doktor selalu marah saya sbb darah merah saya memang kurang....lebih kurang 4 point tak cukup menampung tubuh badan saya. tapi dalam masa tu saya tak pernah merasa penat /letih atau pening2....ok aje.
sampai la 1 tahap tu lepas membasuh bilik air, tiba2 saya rasa nak pitam. dan apa yang doktor jangka kan pada saya benar2 terjadi....allhamdulillah tak melarat teruk saya masih boleh mengimbangi tubuh badan saya.....sblm tu macam2 ubat dah saya makan...n kawan2 rekomen kan tapi masih macam tu juga.kemudian dalam tahun sudah saya pergi semula klinik pakar puan dulu (doktor onny) masuk 2 pine darah ....1 /2 bulan ok sikit tapi setakat mana la nak diulang selalu dengan bayaran yang agak lumayan juga lalu saya berusaha mencari masalah wanita ini dalam semua website sehingga la jumpa ubat akak ni....bertawakal aje pada Allah s.w.t dah sesungguh nya saya benar2 merasa bersyukur sangat pada Allah dan akak akhirnya ubat ini benar2 sesuai dengan tubuh badan saya. lalu saya order dengan akak , bila dapat aje saya terus saya makan ..memandangkan masa tu saya dah period lebih 14 hari saya tak peduli dah makan sampai tak kira bila harus stop makan ubat tu....1 1/2 botol ubat ( saya beli 2 botol dulu) saya makan tiap hari ikut aturan yg tertulis 2 pagi dan 2 malam dalam pada itu darah pun dah berhenti dan kering...dan akhirnya saya stop makan ...allhamdulillah dari bulan 2 hingga bulan lepas period saya tak heavy dah, dah tak ada ketul2 atau darah merah yang pekat jernih dah , sekarang hanya 6 ke 7 hari saje datang kotor ....tapi bulan ni macam tak betul pulak, risau pulak akan berlanjutan sbb 2 - 6 sept dah period dah tapi 14 sept malam dia datang pulak sampai hari ni masih period....ubat pulak dah habis langsung tu yang saya order n nak cepat2 ni...tak sanggup nak menaggung macam dulu.
MMG POWERR, KUAR ANGIN, KULIT CANTIK, X BOLEH TANDING JAMU LAIN, BERBALOI Salam kak, nak bagi testimoni ni..kacip Fatimah dan Sihat Wanita ni mmg powerr lah kak. habis angin dalam badan semua kuar..baby pon sama..kulit muka pun tambah cantik dan berseri, saya dah cuba macam2 jamutapi tak boleh tanding Muna Asy Syifa, harga berpatutan pulak tu, berbaloi-baloi.. Pn. Ita (sms) BETULKAN PERIOD DAN PREGNEN SLPS MENUNGGU 3 THN, DARAH KETUL KELUAR Salam, Pada tahun lepas period saya tidak menentu.Kadang 2 bulan sekali period datang.Tetapi selepas meggunakan kacip fatimah n sihat wanita masuk botol kedua period saya datang setiap bulan. Dan pada 17.04.2010 saya disahkan mengandung yang selama ini saya menunggu 3 tahun.Tetapi ia tidak lama. Pada 21.04.2010 saya mengalami keguguran dan ketika itu kandungan saya 6 minggu.Dr sahkan saya complete misscariage.Selepas saya keluar dari hospital saya mengalami sakit perut yang amat sakit. Saya telah memberitahu Kak Saliza ubat ape yang sesuai untuk saya. Saya telah makan sihat wanita dan kacip fatimah.Saya mula makan pada hari sabtu dan alhamdulilah sakit perut saya beransur pulih dan darah kotor yang masih tertinggal terus kuar berketul2 serta merta.Alhamdulilah hari nie saya boleh bergerak seperti biasa.Terima kasih Munaherbs. Azi Pandan Jaya. (email) SEBELUM NI PERUT SEBU..X SELESA MCM ADA ANGIN.. salam akak, camane bisnes ok? akak saya ada makan jamu akak tu.. ok la ubat akak tu.. bila saya makn ubat tu kacip fatmh n sihat wanita perut saya rasa ok... sblum ni perut selalu rasa tak selesa sntiasa rasa cam ada angin je... nak buang angin pun susah..... tapi pas cuba jamu akak tu alhamdulillah sedap je rasa perut ni buang angin pun senang... ~Diyana, Ukay Perdana.


SELESA BILA BERSAMA ..KURANG LETIH
salam akak, ada ubat utk darah tinggi tak
kacip fatimah tu bagus la.. terasa perbezaannya..
Muna Asy Syifa: apa yg beza?
ieda : tapi la ni saya tengah period..bila plak boleh makan
lebih selesa la bersama suami..kurang letih
(perbualan melalui YM dengan customer)


BUASIR AGAK TERUK.. DAH TAKDE DARAH LAGI..
Saya ada buasir ..walaupun x teruk sangat tapi kalo buang air mesti luka balik dan berdarah.. selepas makan Kacip Fatimah maintain dan ikut dos dia..alhamdulillah, luka semakin sembuh dan xde darah lagi..
My, Setapak.


SENGGUGUT TERUK.. SELALU NAK PITAM.. SEKARANG DAH BOLEH SHOPPING, KAWAN2 HAIRAN
Kak, sejak sy amal makan Sihat Wanita dan kacip ni kan..saya dah x rasa senggugut langsung..kawan2 serumah pun hairan, kalau selalu mesti 'flap'..sbb tu lah sy jumpa kak ni ..sbb nak jadi pengedar la pulak..he he..
Jam, Keramat.


BADAN MAKIN SLIM, LAWAS BUANG AIR..
Saya dah amik sihat wanita n kacip fatimah manjakani dah seminggu ..guna tongkat juga... memang rasa badan sengal2 skit n cepat rasa ngantuk..mungkin healing crisis..tapi kawan2 kata badan saya dah kurus skit..heheheh.. saya ader masalah nak membuang..tapi la nie pagi2 jer mesti buang dulu best perut pon kempis.. tongkat jgn cakaplah..hubby hari2 mau...hehehehe A.M, Keramat Dah 6 bulan tak datang period..baru nak masuk botol kedua dah period "salam. akak, saya dah period..alhamdulillah..syukur sangat..baru hari ni..masih sikit keluar... Terima kasih kak eh..apa yg perlu saya buat lepas ni.." azi, pandan jaya (dikirim melalui sms)


POWER... MASALAH SEMUA SELESAI
Saya dah try kacip fatimah n sihat wanita...Nama pun kacip..hihi..mmg power la jamu ni...masalah semua selesai!ehem,ehem.. saya nak order lagi nnt, blh la bg diskaun sikit yer... hehehehe
- Pembeli, KL


PERIOD SEMULA, KELUARKAN DARAH KOTOR BEKU DAN BERKETUL, PERUT X BUNCIT

"Period saya datang semula berketul2, beku dan banyak setelah lebih 9 bulan tak datang. Puncanya kerana saya mengambil suntikan pencegah hamil selama setahun. Sebelum period keluar, keadan saya tak stabil, x sihat, mgkn hormon x betul. Perut buncit dan sebu. Bila dah makan KACIP FATIMAH MANJAKANI sering buang angin yang busuk dan buang air besar. Perut rasa lega. Dgn darah yg byk dan berketul, saya jumpa doktor kerana risau tapi dia mengesahkan itu darah kotor yang lama tersimpan dalam badan. Dia bertanya apa yang saya makan. Saya tunjuk jamu yang saya makan dan dia kata jamu ni memang bagus. Sekarang saya pun jual jamu ni kerana keberkesanan yang saya rasai sendiri"

--Pn. Izan, Rawang--


KURUSKAN BADAN, CANTIKKAN KULIT

"Suami saya kata badan saya semakin langsing...baju-baju saya pula semakin longgar semenjak saya mengamalkan makan KACIP FATIMAH MANJAKANI. Kulit saya pula menjadi semakin gebu...macam lembab selalu tapi bukan sebab peluh...nampak sentiasa 'moist' la orang kata. Sebelum ni kulit saya kering. Paling penting...hubungan saya dengan suami semakin hangat"
--Pn.Ani, Rawang.


MASALAH HILANG NAFSU / DINGIN

“Saya seorang isteri, mempunyai 3 orang anak. Sejak melahirkan anak yang ketiga saya sering tidak merasa ghairah dan kurang nafsu dan rangsangan untuk bersama pasangan. Masalah ini amat merunsingkan hati saya dan saya tidak tahu bagaimana untuk mengatasi masalah ini hinggalah adik saya memperkenalkan KACIP FATIMAH MANJAKANI dan SIHAT WANITA. Sekarang saya rasa bahagia kerana telah berjaya menghapuskan kebuntuan dan paling menggembirakan saya dapat memberikan kepuasan maksima kepada suami saya”

--Ani, Tampin


MENGATUR SEMULA PEREDARAN HAID
"Saya mempunyai masalah haid yang berpanjangan. Keadaan ini amat menyukarkan saya untuk menjalani kehidupan seharian yang saya anggap tidak normal sebagai wanita. Masalah saya akhirnya selesai setelah saya mengambil KACIP FATIMAH MANJAKANI. Keadaan haid saya kembali normal seperti sediakala. Syukur …

-Zai, Cheras.


MEMBERSIHKAN KENCING KOTOR, LAWAS BUANG AIR BESAR, CANTIKKAN KULIT

“Sejak saya mengambil KACIP FATIMAH MANJAKANI Saya dapati kencing saya tidak kotor lagi, di samping melawaskan pembuangan air besar. Kulit-kulit yang gatal, luka dan berpanau juga semakin bertambah baik malah semakin halus.”-Habibah Hamzah, Serendah.


MENGETATKAN, DAPAT PUJIAN SUAMI
“Saya bukanlah seorang yang suka makan jamu dan tidak pernah mengambil jamu, tetapi semuanya berubah apabila saya mencuba KACIP FATIMAH MANJAKANI. Saya rasa satu perbezaan yang amat ketara apabila bersama suami. Saya dan suami amat berpuas hati dengan perubahan yang memberangsangkan ini” - Ida, Keramat.


MENYELESAIKAN MASALAH PERIOD YG TAK DATANG
"Saya berumur awal 40-an. haid saya terhenti sejak setahun yang lalu dan sepanjang tempoh itu, saya mengalami perubahan emosi yang tidak menentu. Setelah 2 minggu saya mengambil KACIP FATIMAH MANJAKANI dan SIHAT WANITA haid saya kembali semula seperti sediakala. Saya sendiri pun tidak menyangka secepat itu. Alhamdulillah..." -Pn. Eda. Bkt. Antarabangsa.


MERAWAT KEPUTIHAN

"Saya dah makan KACIP FATIMAH MANJAKANI. Alhamdulillah, tak sampai pun sebotol saya makan, keputihan pun dah hilang"-Hamba Allah, K.L.


MENGURANGKAN AIR YANG BANYAK

"Saya rasa amat tidak selesa apabila bersama suami kerana menghadapi masalah 'becak' kerana air yang banyak. Keadaan ini mengganggu hubungan kami. Sehingga kini, saya telah mengamalkan KACIP FATIMAH MANJAKANI dan ia dapat menyelesaikan masalah yang saya hadapi".- Nie, Ampang.



HILANGKAN RENGAT SELEPAS BERSALIN, SEMBELIT
"Saya pernah menghadapi rengat (sakit perut selepas bersalin) yang amat sakit seperti hendak melahirkan buat kali kedua. sakit perut seperti angin yang berketul-ketul kerana peranakan yang mengecut. Saya makan KACIP FATIMAH MANJAKANI. Alhamdulillah, ia banyak membantu saya dan saya telah menyediakan stok untuk menghadapi saat-saat sedemikian semasa bersalin anak yang ketiga. Sembelit juga tiada lagi." - Za, kl


KULIT CANTIK

"Sejak saya makan KACIP FATIMAH MANJAKANI saya dapati satu perubahan yang amat baik sekali pada kulit saya yang semakin gebu, lembut dan halus. Sehingga suami memuji dan kawan-kawan bertanya apakah rahsianya."
--Jah, K.L.


HILANGKAN GATAL-GATAL, PANAU

"Anak lelaki saya berumur 13 tahun menghadapi masalah gatal-gatal kulit dan panau yang banyak di badannya. Oleh kerana saya mendapat tahu bahawa ia boleh mencantikkan kulit, saya telah memberikannya makan KACIP FATIMAH MANJAKANI dan saya dapati perubahan yang baik sekali apabila dia telah sembuh daripada masalah kulit yang dihadapinya sekian lama"
- Yah, Rawang.


MENGHENTIKAN PERIOD YANG BERPANJANGAN

"Kawan saya period tanpa henti. Keadaannya amat mengganggu rutin sehariannya. Saya telah memberikannya KACIP FATIMAH MANJAKANI untuk diamalkan setiap pagi dan petang. Alhamdulillah periodnya telah berhenti dan teratur seperti biasa"
--Yah, Rawang.


MENGETATKAN, KEMESRAAN HUBUNGAN SUAMI ISTERI

"Saya mengamalkan makan KACIP FATIMAH MANJAKANI untuk mengekalkan kesihatan sebagai seorang wanita. Hasilnya memang cukup hebat kerana sering mendapat pujian suami. Terima kasih kepada KFM"
--Hamba Allah.K.L


MENETAPKAN RAHIM PADA TEMPATNYA

"Saya sering menghadapi masalah turun peranakan khususnya apabila lebih melakukan kerja-kerja seharian. Sejak saya mengambil KACIP FATIMAH MANJAKANI masalah itu tidak lagi saya hadapi"
--Lie.K.L


MENGELUARKAN DARAH BEKU, SAKIT PERUT / PINGGANG YANG BERPANJANGAN SELEPAS BERSALIN

"Teruk sungguh pengalaman saya bersalin kali ni...lepas dijahit luka saya, pendarahan berterusan hinggakan asyik kena jolok aje...hanya tuhan je yang tau sakitnya. Yang teruknya...sakit tak henti dan berpanjangan pada sekitar perut, pinggang seperti nak bersalin semula. Sampai hari ketiga,kerana tak tahan sakit, saya minta tolong kakak yang usahakan jamu Muna Asy Syifa' ni hantar apa-apa saja yang boleh bantu saya. Akhirnya, dia upah seorang budak untuk sampaikan pada saya KACIP FATIMAH MANJAKANI dan Sihat Wanita kerana nak cepat punya pasal. Kelakarlah jugak mengenangkan itu semua. Setelah saya makan, saya dapati darah keluar berketul2 seperti agar-agar, ngeri juga melihatnya. Alhamdulillah, sejak darah tu keluar sakit saya pun hilang. Syukur banyak-banyak pada Allah...
- Pn. Hamidah, Kuang S'ngor.


MENGELUARKAN DARAH HITAM, BERKETUL SELEPAS PERIOD, SELESA DI KAWASAN PERANAKAN, RAWAT SENGGUGUT

Saya betul2 terkejut apabila period yang hampir habis tiba2 datang semula sebaik sahaja saya makan KACIP FATIMAH MANJAKANI. Darah yang keluar pula hitam pekat dan berkeping2. Tempoh period saya menjadi panjang kerana itu. Walaubagaimanapun, saya rasa amat selesa pada kawasan peranakan yang selalunya seperti 'nak terkeluar' semasa period. Badan saya juga rasa ringan dan selesa, senggugut pun dah takde...
Shidah, KL


MENYELESAIKAN MASALAH PERIOD YANG BERTERUSAN
Anak saya berumur 15 tahun. Mempunyai masalah period yang tidak teratur. Selang seminggu datang dan berhenti. Dah pelbagai cara dan rawatan saya cuba, tapi tetap sama bertahun2 begitu. Alhamdulillah, setelah diperkenalkan KACIP FATIMAH MANJAKANI bersama SIHAT WANITA, periodnya yang berpanjangan telah berhenti.. Umi Zuhayrah, KL


MERENDAHKAN TAHAP KANDUNGAN GULA DALAM DARAH BAGI PENYAKIT KENCING MANIS
Tak sangka pulak bila saya buat check up penyakit kencing manis saya, didapati kandungan gula dalam darah semakin menurun semenjak saya makan KACIP FATIMAH MANJAKANI. Mungkin kerana kandungannya yang pahit, membantu semua itu.
Hamba Allah, Rawang.


KELUAR DARAH HITAM PEKAT SEMULA SEMASA BERPANTANG

Saya baru bertemu dengan KACIP FATIMAH MANJAKANI ini dipenghujung fasa berpantang saya. Sebaik saya makan, darah nifas yang telah berhenti keluar semula dalam keadan hitam, pekat dan berketul. Saya amat terkejut dan apabila bertanya pada Muna, saya dinasihatkan utk terus makan kerana darah itu ialah darah kotor yang tidak habis keluar yang boleh menyebabkan fibroid atau barah rahim kepada wanita. Oleh kerana badan yang selesa dan kesan yang mengagumkan, saya telah meneruskan pengambilan nya sehingga kini. Azie, Kuantan.


KELUARKAN KEPUTIHAN
Saya makan produk jus herba yang terdapat di pasaran untuk tujuan kesihatan, malangnya saya mengalami keputihan yang berpanjangan dan gatal. Saya pun mengambil Kacip Fatimah Manjakani dan alhamdulillah...dalam masa beberapa hari keputihan tiada lagi dan saya rasa kering dan selesa."
Syad, Tampin.


BEST.... SUAMI PUN SUKA.....
"Dah lama saya tak makan Kacip Fatimah ni...bila saya makan baru2 ni, terasa lebih seronok la hubungan dengan suami daripada sebelumnya...best, suami pun puji. Lepas ni nampaknya tak bolehlah tinggal lagi..."
--Pn.Wan, K.L


SELESAIKAN MASALAH VAGINA LONGGAR SELEPAS PANTANG..
"Saya bersalin agak teruk krn masalah anak terlilit dgn tali pusat, sakit bawah saya dikerjakan...kesannya, selepas pantang saya rasa ia longgar, seperti bunyi udara keluar masuk, seluar dalam pun sentiasa basah kerana ia seperti menakung air. Alhamdulillah, selepas saya amalkan KACIP FATIMAH MANJAKANI dalam masa 2 minggu, semuanya dapat diselesaikan. Lega rasanya..."
--Pn.Mai, KL.


PERIOD TERHENTI 4 BULAN, DATANG SEMULA SELEPAS 5 HARI MAKAN KACIP FATIMAH
"Umur saya 20 tahun, bujang. Saya tak tahu kenapa period saya terhenti. Dah 4 bulan. Risau dibuatnya. Tapi selepas kakak saya beri makan Kacip Fatimah yang dijualnya, tak sampai 5 hari makan...ia datang semula. Syukur..."
--Cik Miz, Melaka.


DAH TAK MAKAN SEBULAN, BILA MAKAN BALIK... POWERR...
"Hubby saya tanya kenapa rasa x seronok je, tak macam biasa. Saya dah tinggal makan sebulan sebab bulan puasa kena minum banyak air. Dia kata..ooo patutlah. Bila saya dah mula makan balik, dia pun kata powerr...he..he. Tak taulah kalau tak makan terus, bukan utk itu saja malah utk kesihatan yang menyeluruh"
--Pn. Z, KL


ATASI MASALAH KULIT...
"Saya ni ada masalah gatal-gatal pada kulit...keluar bintik2 macam ruam, tapi bila dah ambil Kacip fatimah Manjakani...masalah tu takde lagi..."
--Comel, Dengkil.


SIHATKAN PERANAKAN... BOLEH NGANDUNG LAGI...

"Saya nak ngandung..anak yang last pun dah darjah 2..kak Muna suggest makan kacip n sihat wanita dulu utk sihatkan peranakan...pas amik 2 sesi dalam masa 5 bulan saya disahkan mengandung..syukurlah.."
--Akma, Rawang.


MACAM ANAK DARA / BADAN CERGAS

askum kak.
kawan eda tanya kak ada ke jual tungku herbal untuk ibu sja. brape harga eda dan harga jual ari tu dia ada pinjam tungku eda dia cakap bagus masa tu dia sakit perut dan rahim.Msa dia pakai banyak terkentut dan kluar angin dari mulut lepas tua dia kata lega. eda pun serasi makan jamu tau kegatalan vgn pun dah hilang alhamdulillah (malulah nak bagitau) macam anak dara he he he..mak pun serasi makan jamu.dia kata badan dia cergas x sebelumnya. ok le kak bye. wasalam --Eda, Perak


testi daripada pengedar muna axxxxxx8: sy nk ode kacip fatimah ye
syaz: ok
syaz: makan cemana,ok x
axxxxxx8: ok
axxxxxx8: xputus la ubt ni
axxxxxx8: bguss je
syaz: bagus2
syaz: hehe
axxxxxx8: akak pnah dgr cuxxxx?
syaz: pnah gak dgr cxxxxx
syaz: tp x pnah study la
syaz: ape tu ek
axxxxxx8: sejenis jus utk kesihatan
axxxxxx8: sy pnah try tp jd kureng skitla
axxxxxx8
: tp xleh lawan kcip muna asy syifa' le
axxxxxx8: kasi up skit
syaz: hehe ye ke..
syaz: alhamdulillah
syaz: bagusla kalo camtu
axxxxxx8: dulu masa amik sihat wanita n kacip lg ok
axxxxxx8: masa tu lpas bersalin
axxxxxx8: amik dgn amik akak la
axxxxxx8: jd bertenaga je wlupn bln posa n ada baby
axxxxxx8: search kt tenet je
axxxxxx8: nnt kita smbg ek
axxxxxx8: anak bgun lak
syaz: wokey
axxxxxx8 has signed out. (4/3/2009 9:14 PM)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hello graphics for hi5 Comments