JAMU PELANGSING 100% HERBA (RM 30)





KHASIAT:-
* Membantu mengawal selera makan.
* Menurunkan berat badan.
* Melawaskan buang air.
* Membuang angin dalam badan.

NASIHAT:- **Jamu ini adalah persediaan herba untuk membantu mengawal selera makan dan menurunkan berat badan. Di samping mengambil jamu ini, anda dinasihatkan agar mengawal diet pemakanan seimbang, mengawal nafsu makan secara berterusan, senaman agar kesan maksima dicapai.

** Banyakkan minum air suam, tinggalkan air yang mengandungi ais
** Jika terasa lapar, banyakkan makan buah-buahan dan sayuran
** Bagi yang mengidap gastrik, lebihkan minum susu atau soya.

BAHAN-BAHAN:-
Jerangau, Bawang putih, Habbatus Sauda', Halia, Lengkuas, Cekur dll.

TESTIMONI:- "utk pengetahuan, berat sblm amik jamu 68kg, 5 hari selepas makan jamu saya timbang 66.3kg..saya makan ikut dos yg diberi..memang xde rasa lapar walaupun cuma makan sikit. Jamu ni serasi la untuk saya..."
Azmawati, Tmn Kosas (sms)

HARGA : RM 30 + pos RM6 (W.M) / RM8 (E.M) (80 kapsul)



TESTIMONI JAMU PELANGSING



x RASA LAPAR..

"utk pengetahuan, berat sblm amik jamu 68kg, 5 hari selepas makan jamu saya timbang 66.3kg..saya makan ikut dos yg diberi..memang xde rasa lapar walaupun cuma makan sikit. Jamu ni serasi la untuk saya...berbaloii..harga pon murahh"
--Azmawati, Tmn Kosas (sms)


oo..patutla dia nampak kurus..

"Dah 3-4 orang kata dia tu nampak kurus..rupanya bila dirisik2 dia dah makan Jamu Pelangsing Muna Asy Syifa la..tu pun katanya baru 1/2 botol..pipinya dah nampak cengkung, x chubby cam dulu..ooo..patutlah.."
Yana, Ijan, Wan..KL





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hello graphics for hi5 Comments