SIHAT LELAKI PLUS - UNTUK REMAJA / SUAMI (RM 30)





KHASIAT:-
* Dirumus dengan campuran Tongkat Ali dan Ubi Jaga.
* Memekat dan menyuburkan mani.
* Daya tahan dan ereksi yang maksimum kepada suami.
* Memberi dan memulihkan tenaga dalaman dan menambah stamina serta kecergasan fizikal.
* Menguatkan otot- otot.
* Baik untuk mereka yang selalu sakit pinggang.
* Mengelakkan angin pasang.
* Meningkatkan rasa ghairah, seksual.
* Menambah stamina dan tenaga batin.
* Menghilangkan rasa ngilu dan mengelakkan ejakulasi pramatang.
* Melawaskan pembuangan air kecil dan besar.
* Menghilangkan lenguh-lenguh dan sakit anggota badan.
* Melancarkan perjalanan darah dan membersihkan darah yang kotor.

BAHAN-BAHAN:-
Tongkat Ali, Ubi Jaga, Jintan Manis, Jintan Putih, Jintan Hitam, Jintan Pedas, Lada Lubang, Lada Putih/ Hitam, Kunyit, Halia, Kayu Angin, Lemuju, Lada Ekor, Jerangau, Pulau Sari, Supranto, Kulit Manis, Kayu Manis, Bunga Cengkih, Ketumbar, Cucur Atap,Cekur, Kedawung.

CARA PENGGUNAAN:-
2 BIJI 2 KALI SEHARI SEBELUM MAKAN.

HARGA : RM 30 + pos RM6 (W.M) / RM8 (E.M) (80 kapsul)



TESTIMONI SIHAT LELAKI

CERGAS, TURUN BERAT BADAN

Husband baru makan sihat lelaki.hari ni genap 5 hari, mula-mula makan keluar jerawat satu badan,habis keluar kat muka, kepala, badan, tapak kaki. Mula-mula dia rasa risau, tapi dalam masa yang sama bila bangun pagi, kaki dah tak sakit, badan rasa cergas, tak cepat penat, kurang rasa lapar. Sebelum ni berat badan dalam 90kg+++. Semalam timbang dah 88kg. perut yang buncit pun dah kempis sikit. Husband kata bestlah jamu ni...bagus untuk kesihatan keseluruhan badan. - Puan Ita putrajaya


MENGATASI MASALAH MATI PUCUK

"Anak saya berumur 19 tahun, mengalami masalah mati pucuk kerana sering mengamalkan masturbasi/ onani selama lebih kurang 4-5 tahun. Saya amat runsing memikirkan keadaannya. Walaubagaimanapun, syukur...setelah saya beri makan SIHAT LELAKI dan mandi rebusan Dedaun Herba Mandian Sauna keadaannya semakin pulih dan bukan itu sahaja, malah dia semakin bertenaga membuat kerja-kerja sehariannya disebuah kilang. dia juga kini semakin bersemangat makan jamu tanpa saya suruh"


--Pn. Lie. Rawang.


MEMBERI TENAGA, HILANG SAKIT BADAN, TENAGA SEKSUAL BERTAMBAH
“ Saya bekerja di kedai makan seawal 6.30am dan pulang 6.00pm. Saya sering kepenatan, kelesuan, lenguh, sakit anggota badan apabila sampai di rumah. Masalah saya akhirnya selesai setelah saya mengambil SIHAT LELAKI. Bukan itu sahaja, malah tenaga seksual saya amat memberangsangkan.
--Zainal, Tmn. Cheras Indah


MEMULIHKAN TENAGA, SUPPLEMENT SEMULAJADI
"Saya bekerja sebagai penyelia dan menguruskan kemasukan dan pengeluaran barang-barang di beberapa tempat. Kadang-kadang saya terpaksa pulang lewat malam kerana situasi kerja yang tidak menentu. badan sakit dan sengal tidak terkata kerana tidak cukup rehat. Setelah saya mengambil SIHAT LELAKI, alhamdulillah masalah saya dapat diselesaikan. Saya rasa semua orang perlukan 'supplement' semulajadi untuk terus sihat dan membantu memulihkan tenaga khususnya yang banyak menggunakan tenaga seperti saya"
--Mr. L,K.L


MEMPERBAIKI TENAGA LUARAN DAN DALAMAN
"Saya mengambil SIHAT LELAKI untuk memberikan kesihatan luaran dan dalaman saya. Alhamdulillah, sejak saya makan dengan teratur, ia amat memberi kesan yang positif terhadap tenaga luaran dan dalaman saya. Terima kasih kepada SIHAT LELAKI MUNA ASY SYIFA."
--Hamba Allah, K.L.


MENGELUARKAN BATU KARANG
"Suami saya berjaya mengeluarkan batu karang setelah beliau mengambil SIHAT LELAKI buat kali pertama dan belum pun habis sebotol. Dia amat berpuashati dengan perubahan baik pada tahap kesihatannya dan sehingga kini dia terus mengamalkannya"
---Pn.Yati, Banting.



MENYELESAIKAN MASALAH KENCING TIDAK LAWAS, SEBU PERUT
"Saya mengalami masalah pembuangan kencing yang tidak lawas. setiap kali saya membuang air kecil, saya rasa tidak puas dan kawasan perut bawah pusat terasa tidak selesa. Ahamdulillah, setelah saya mengambil SIHAT LELAKI semuanya selesai"

---Man, Banting.


MEMBUANG ANGIN, PANASKAN BADAN

"Saya makan SIHAT LELAKI setiap hari. Saya sering lawas membuang air besar dan sering keluar angin(kentut). Perut juga terasa selesa tanpa sebu-sebu seperti sebelumnya."
--Die. K.L





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hello graphics for hi5 Comments