MINYAK TERAPI SERBAGUNA (RM 10)





KHASIAT:-
Dirumus khas bagi menghilangkan sengal-sengal badan, angin, sakit urat sendi melancarkan perjalanan darah,hilangkan stress selepas bekerja dan memberi kesegaran tubuh badan melalui teknik urutan sebelum menggunakan Scrub Mandi Lulur dan mandian Dedaun Herba Muna Asy Syifa. Baik untuk mengencangkan alat kelamin lelaki. Boleh digunakan untuk merawat kembung dan sawan tangis bagi bayi. Sesuai untuk semua peringkat usia.


HARGA :-
COLLECT SENDIRI : RM7 (25ml) / RM10 (60ml)
POS LAJU : + RM6 (W.M) / +RM8 (E.M)





TESTIMONI MINYAK TERAPI SERBAGUNA

BEST..BABY X PERNAH KEMBUNG

alhamdulillah.. sy dah bersalin 16hb november.. ni dah nk abis pantang dah.. alhamdulillah dapat baby boy.. minyak terapi tu pun dah nk abis... so far pakai minyak terapi tu.. baby saya tak pernah kembung... mmg bagus minyak tu...
NORMALINI, UKAY PERDANA.



DEMAM URAT TERUK

Kak, ni ada testi terbaru MINYAK TERAPI SERBAGUNA..hari tu, kami balik dr Kedah kenduri kahwin adik, tiba2 badan suami panas sangat dan tak mampu nak gerak sebab suma sakit2..saya ingat mmg dia demam urat la..saya pikir apa nk buat ye..pas tu saya pun amik MINYAK TERAPI tu dan urut satu bdn suami saya..banyak urat berbiji2..pastu apa yang mengkagumkan, sekejap aje dia dah kebah, berpeluh-peluh..dan saya bagi dia mandi air rebusan DAUN HERBA SAUNA..alhamdulillah ,dah sihat..eehh..mmg buat saya sayaaaang sangat dan jatuh hati betul dgn MUNA ASY SYIFA. WAN~KERAMAT.


BADAN SEDAP, BABY PON X KEMBUNG..
Saya ada beli set bersalin besar haritu.... sekarang ni dah masuk seminggu berpantang, tetapi minyak terapi serbaguna dah nak habis, saya suka sangat dengan minyak tu, badan rasa sedap selepas diurut dgn nya. Baby pun alhamdulillah so far takde masalah kembung perut. syirin, usj.


SAKIT PINGGANG LEGA...
salam kak.... stkt ni baru pakai minyak terapi tu... sapu kat blkg telinga n leher kan kak?? kalu lenguh2 pinggang lepas kemas umah sya sapu minyak tu... alhamdulillah rasa lega sikit wpun minyak ni x panas.... tapi yg pencuci wanita tu asik lupa jek nak rendam dlm air panas wahahahahhaa.... esok kena ingat nak rendam ni..... :D :D :D :D :D :D -Hantamal, KL


SAPU KAT TEMPAT SAKIT TERUS HILANG SAKIT
minyak n scrub dah smpi td. trus guna scrub tu & hasilnya mmg bagus!!!
slalunya lps cuci muka xsmpi 10 minit dah berminyak, tp lps guna scrub ni muka xberminyak laa...dah sejam lebih dah ni. best la scrub nih. muka rasa lembut, lembap jerrr...
minyak tu pun ok, try sapu kt tgn yg sakit tu kejap jer dah kurang sakitnya... nanti boleh la oder lagiii!!! :D -Amizo,KL


AJAIB, SAKIT BELAKANG HILANG SEKELIP MATA
"Saya wanita bekerja. Sering letih dan sakit-sakit badan. Saya mengalami sakit belakang berpanjangan selama 3 hari berturut-turut dan tidak sempat untuk mengurut. Walaubagaimanpun, sakit itu hilang sebaik sahaja saya sempat menyapu MINYAK TERAPI SERBAGUNA walaupun dalam keadaan cepat untuk ke tempat kerja. Sejak itu, saya terus menggunakan minyak itu untuk kegunaan harian saya"
-Pn. Shaz. K.L

MELEGAKAN SAWAN TANGIS BAYI
“Anak saya sering menangis dan menjerit tanpa henti. Orang kata kena ‘sawan tangis’. Saya sering keletihan dan tidak tahu apa yang harus dilakukan sehingga timbul urat-urat biru dikepalanya kerana kekerapan menangis. Setelah saya menyapu dan mengurut seluruh badannya dengan MINYAK TERAPI SERBAGUNA ini, dengan izin Allah, dia kelihatan tenang dan tidak menangis lagi hingga ke hari ini”
--Pn. Midah, Rawang.


TANGGAL PUSAT 4 HARI

“Anak saya telah tanggal pusat pada hari keempat kelahirannya. Saya amalkan menyapu MINYAK TERAPI SERBAGUNA pada pusatnya setiap hari”
--Pn. Hamidah.Labuan, Sabah.


HILANGKAN STRESS, BARAN

“Saya sering naik angin dan mudah baran, tetapi sejak saya menggunakan MINYAK TERAPI SERBAGUNA sebagai bahan urutan pada tubuh saya, saya dapat rasakan perubahan pada diri saya yang cepat mengawal emosi dan lebih tenang…”
--Za, USJ.


KULIT GEBU, HALUS
"Sejak saya menggunakan MINYAK TERAPI SERBAGUNA untuk mengurut badan saya sebelum proses mandi lulur, kulit saya bertambah gebu dan halus dan badan saya terasa lebih segar dan ringan.”
--Sal, Cheras.


KAWAL EMOSI, HILANGKAN BARAN, TAMBAH KASIH SAYANG
"Sejak saya menggunakan MINYAK TERAPI SERBAGUNA untuk mengurut badan suami saya yang sering keletihan, sikap barannya telah berkurangan...malah kini kasih-sayangnya untuk saya semakin bertambah...
-Nani, K.L


PERANAKAN TURUN
"Saya sering menghadapi peranakan turun jika saya banyak membuat kerja-kerja rumah. Peranakan yang turun sering membuatkan bahagian bawah perut saya terasa senak, sakit dan tidak selesa. Sesuatu diluar dugaan berlaku apabila saya hanya sempat menyapu bahagian bawah perut dengan MINYAK TERAPI SERBAGUNA untuk ke tempat kerja. Walaupun saya tidak sempat untuk mengurutnya, saya dapati masalah yang saya tanggung beberapa hari telah hilang secara tiba-tiba. Alhamdulillah, sejak itu saya mengamalkan penggunaan minyak itu pada bila-bila masa diperlukan"
-Pn. Izz, K.L


ELAK EJAKULASI PRAMATANG, URUT
"Saya seorang suami yang menghadapi masalah lemah dan ejakulasi pramatang. Walaubagaimanapun, sejak saya amalkan urutan setiap hari pada alat kelamin, saya dapati potensinya semakin bertambah baik dari hari ke sehari"
-Din, K.L


SAKIT-SAKIT BADAN, LETIH, SENGAL
"Saya menggunakan MINYAK TERAPI SERBAGUNA untuk mengurut belakang badan saya yang terasa lenguh, sengal dan sakit akibat mengandungkan anak yang kedua. Apa yang saya dapati ialah ia memberi kesan yang amat baik terhadap masalah yang saya tanggung apatah lagi saya bekerja dan jika ada kelapangan saya membantu suami berniaga. Alhamdulillah...semuanya terkawal "
-Lin, Selayang.


HILANGKAN RUAM PADA BABY
Saya sering sapu MINYAK TERAPI SERBAGUNA ini pada bayi saya terutamanya di seluruh badan dan celah-celah pelipat seperti ketiak, belakang lutut, siku dan leher. Saya dapati ruam-ruam yang ada sudah tiada lagi...
--Husna, Keramat


BABY TAK KEMBUNG...
"Sejak saya gunakan Minyak Terapi Serbaguna ni...alhamdulillah, masalah kembung dan menangis baby saya tidak ada lagi sekarang. Nampak dia semakin nyenyak tidurnya...saya betul2 berpuashati dengan Minyak ini & cadangkan penggunaannya kepada sesiapa yang ada baby. Sekarang saya pun dah mula nak jadi pengedar sebab puas hati sesangat.."
--Mai, Keramat.


HILANG LENGUH DAN SAKIT2 BADAN SEMASA MENGANDUNG...

"Badan saya dan kaki sering sakit dan lenguh2 sewaktu mengandung. Tapi bila saya sapu dengan Minyak Terapi ni...alhamdulillah, terasa selesa dan badan lebih ringan.."
--Nilam, KL


UBAT TERSELIUH DAN MASUK ANGIN

"Saya dah guna Minyak Terapi ni...memang best, puas hati. Anak saya yang berumur 9 bln terseliuh di kakinya..dah sebulan dan org kata dah masuk angin. Alhamdulillah, memang banyak perubahan padanya.
--Pn. Rubiah, Lenggong, Perak.


MASALAH SAWAN TANGIS SELESAI..
"Anak saya berusia 1 thn 9 bln, selalu meragam, menangis dan menjerit x henti2. Bila saya amalkan sapu Minyak Terapi ni kat dada dan belakang telinganya, ragamnya semakin reda. Kini usianya dah 2 tahun...alhamdulillah, dia x meragam lagi"
--Hidayah, N. Sembilan.


HILANGKAN SAKIT, LENGUH TANGAN KRN BYK BUAT KEJE

"Kak byk buat keje sgt hr tu...tak henti2 seharian bersihkan dalam dan luar kawasan rumah mak, sudahnya letih teramat dan tangan kiri dari bahu ke bawah sakit sangat bercampur lenguh. tak boleh tidur dibuatnya..kak pun capai Minyak Terapi yang memang dah sedia ada kt tempat baring kak. Kak sapu dan urut dan bawa tidur. alhamdulillah, dgn izin Allah elok pulak pagi tu"
--Pn. Norisah, Dengkil.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...